danielsquotidiano

2012-12-30
20:34:55

30 December
Hej ALLA!!
 
Idag kom min thai vän tillbaka till sverige, så vi tog en tur te KD o skulle köpt ett fotbad med kommer hem med ett par nya in ear hörlurar ist, men så blir det när 2st bokstavbarn ska handla, blir bara massa inpuls köp då haha..
 
Dock behövde ja nya lurar så det var bra, och dom var riktigt bra också!! Kostade 500kr på Kjell o company och rekommenderar dom :) t-JAYS Three heter dom.
 
Fick ja lite presenter av danne också, Äkta tigerbalsam, linnen och case o ha pengar i samt en whiskey:) Grymt snällt, sådant uppskattas!!
 
Drog även ett gym pass också.. Var bröst/mage på schemat.. Gjorde en 8:a i sista set på 47kg hantlarna i lutande hantelpress, så det kändes riktigt bra på tanke att ja går sakta neråt i vikt nu.. Ca 90,5kg morgonvikt :)
 
Aldrig varit i denna "form" så tidigt/sent på året. Egentligen är det bara 7kg som ska bort, men har bestämt mig o väga 80kg morgonvikt te våren, ska bli intressant o se formen då. Är så glad att ja inte idiot bulkade i vintras, så jag slipper dieta som en tok för o få fram lite former.
 
Ska också bli väldigt intressant o se hur länge ja kan hålla fingrarna borta ifrån whiskeyn jag har hemma hehe..
 
Snart 2013!!!
 
Lite bilder.
 
Nya lurarna
Thai tigerbalsam, är "starkare"
Bästa hink whiskeyn!!!
 
Daniel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: