danielsquotidiano

2013-01-09
23:11:22

9 Jan
Hej!
 
Ursäkta jag inte har skreve på några dagar, har gjort annat och varit jätte trött på kvällarna och bara slappat framför tv :)
 
Det jag har gjort under dessa dagar är typ tränat på och kört mina PW varje dag, och så har jag skrivit ett nytt tränings schema som vi kör efter nu, kommer skriva ner det längre ner så om något vill kopiera det o köra efter det!!
Varit i skolan och svetsat samt pluggat teori.
 
Har även för 25gången bestämt att ja ska vara nykter ett tag på helgerna, men får hoppas att ja kan hålla det denna gång iaf, för nu går träningen sjukt bra och vikten går sakta neråt.. Varit nere under 90kg morgonvikt, men har ätit lite mera så jag INTE tappar för fort. Ska även försöka lägga mig på kcal balans så jag stannar i vikten några veckor.
 
När riktiga dieten drar igång i typ mars, så kommer jag köra en diet där jag äter olika varje dag och kommer få olika kcal intag varje dag beroende på vilodag eller gymdag med cardio etc.
 
Är roligaste tiden på året när man dietar och kör cardio osv, bara älskar och träna då!!
 
Idag: Tog jag en PW innan frukost på 4km, sen standard frukosten 4st L ägg med 3dl mjölk blandat med proteinpulver. Och så vidare till skolan samt gymmet efter det (Ska någon dag ungefär skriva hur en dag kan se ut med käk osv, äter iaf 7-8gånger per dag olika stora måltider)
 
Körde armar+vader men vart ingen cardio för allt var upptaget, längtar te våren så ja kan jogga ute ist.
 
Schemat Våren 2013
Dag 1. Rygg+traps+vader+Cardio
Dag 2. Bröst+mage
Dag 3. Armar+vader+Cardio
Dag 4. Ben (EJ Vader)
Dag 5. Axlar+traps+mage+Cardio

3set med varierade reps beroende på vecka (6-12 reps) samt 4övningar per muskel.

Varför det är uppdelat i dagar ist för veckodagar är om man missar en dag så blir det ändå inte lidande.. Rullande schema.

Beach 2013!!!
 
 
 
Lite bilder
 
Dagenspass, jag o danne
Ifrån skolan
Längtar till sommaren igen!! Kommer dock inte bli en lika bra sommar för mig som 2012 var
 
Daniel
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: