danielsquotidiano

2013-01-27
21:14:01

27 Jan
Hej!!
 
I fredags så var jag till stockholm en sväng över dagen, var skönt och komma ifrån stan och få träffa lite nytt folk samt se en annan stad. På kvällen vart det bara tv och så somnade jag gött i soffan :)
 
Lördagen: Var det massa pass samt föreläsning på galaxen, jag personligen testade styrkepass och harmoni  som var ett strech pass med lugn musik (Hoppas att det passet börjar gå, så jag får stretcha lite hehe) och körde ett eget gympapass också. Köpte även ny jacka också
 
Var en intressant föreläsning av stig larsson som varit med på några program på tv och det handlade om fötter och skor osv.
 
På kvällen så spelade ja bowling och käkade på the pub med några vänner, sen gick jag vidare till bells.. Var en riktigt bra och rolig lördag, och så träffade jag massa trevligt och roligt folk :D
 
Söndag: Lite seg imorse men var iväg och tränade bröst och mage samt så har jag solat IGEN, har gått o bleve soltorsk haha
 
Hämtade även en del te min soffa så jag får typ divan på en sidan, MEN bor så trångt så det går inte använda!!
 
Har bara slappat resten av dagen, kollat tv o så.
 
Bilder
Föreläsningen
Jackan jag köpte
 
Daniel
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: