danielsquotidiano

2013-01-19
09:47:18

19 Jan
Igår Så vart den tur te både karlskoga och örebro, var inte hemma förens 18 på kvällen och åkte klockan 8. Hade vilodag så jag missade iaf inte gymmet :) På kvällen vart det fredags tacos och bara slappa till tv, var riktigt skönt o bara ta det lugnt!!
 
Idag Är det det gymmet och bio ikväll med danne & bengt, var fullt i KD så vi får ta istan. Är django unchained vi ska kolla på, dock är den 2:45 lång så ja kommer få myrkryp MEN lär vara grymt bra film hehe.
 
Så nu är det helg nummer 2 som jag är lugn o städad, är faktiskt gött om jag ska vara ärlig, MEN 15 Fått feb ska vi te KD o festa, bara längtar tills dess, för då är det wyclef :D
 
Fått några PM om ja kan skriva hur ja lägger upp maten, dock kan jag inte svara på det nu pga att jag äter vad ja känner för. Men äter ändå inte extremt onyttigt, så ja tappar ändå sakta neråt.
 
Frukost är det alltid ägg + ProteinShake blandat i mjölk och 2st skivor bröd, dricker bara mjölk morgon/kväll. MEN i mars ska maten vägas samt räknas så då kan jag svara bättre på den frågan :)
 
Nytagen bild, går långsamt framåt (Sudda för ja stog i kalsonger, är så fult hehe)
Daniel
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: