danielsquotidiano

2013-04-25
19:30:20

25 April
Hej!
 
Bestämde mig för ca 2 dagar sedan o lägga en en diet innan sommaren, dock i sista minuten.. Men men de löser ja ändå bara köra extra hårt, ska bli sköj faktiskt :)
 
Var på invigningen på gymhuset i kristinehamn idag, kommer bli riktigt bra den kost-butiken!!
Köpte koffein tabletter samt nya BRA dragremmar!!
 
Köpte även ny tröja på metro, collage tröja men som e som t-shirt i armarna, sjukt snyggt:D
 
Bio ikväll också, ska bli gött som f*n!!
 
Kopierade mitt "diet"upplägg ifrån en person ja skrev det till, så jag slipper skriva om det.
 
1.PW-Innan frukost (20-30min)

2.Räkna kosten (äta högre protein samt lägre kolhydrater

3.Tunga lyft på gymmet samt gym 5 dagar 6-7reps 4st övningar per muskelgrupp

4.PW efter gymmet (20-30min)

5.Kick & box 1-2 pass/vecka

6.Kvälls PW (20-30min)

Gymmets upplägg

Dag 1: Bröst & triceps (Mage)
Dag 2: Ben/Vader
Dag 3: Kick & Box (Annan cardio)
Dag 4: Axlar,Traps,Baksida (Mage)
Dag 5: Rygg/Biceps
Dag 6: Högreps överkropp & (Mage)
Dag 7. Kick & Box

6-7 Reps 3 set 4st övningar per muskel

 

Lite bilder

Dag 2 på dieten, vattnig och go än, men kommer bli MYCKET bättre Ca 93kg på bilden.

Grymmaste linnet :D

Samma pose på alla kort haha Finlands kryss!!
 
Mvh Daniel

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: