danielsquotidiano

2013-01-17
14:03:42

17 Jan
Hej!!
 
Igår så vart det dubbelpass på gymmet först bröst/Lätt pass axlar sen ben/mage med Linda på kvällen, båda passen gick bra och jag har träningsvärk i benen idag :)
 
Sen så la jag faktiskt ner lite energi på maten för första gången på flera månader, vart marinerad kött med potatis i ugnen, har bara käkat pasta/ris och torrt kött sista månaderna pga av at jag har ingen lust ens och försöka göra god mat när jag ändå bara äter själv jämt.
 
Kollade även på programet tunnelbanan som gick på kanal 5 var rikitgt bra faktiskt, sen så vart det självklart efterlyst!!
 
Idag: Vart det en PW 4km innna frukosten, sen självklart gymmet vid 16:30, sen har jag ingen planerat, blir väll soffhäng och glo tv typ.
 
Har dragit ner på att dricka så mycke mjölk, gått ner ifrån 1,5liter per dag till 0,5liter per dag. Även bytt till minimjölk, så där har ja cirka 450kcal mindre per dag
 
Danne Boy
Så sant!!
 
Daniel
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: