danielsquotidiano

2013-01-14
21:59:22

14 Jan
Hej!!
 
Imorse var jag iväg och hjälpte till att flytta igen, gillar och använda kroppen och få röra på mig, skulle ALDRIG klara av ett jobb där jag är tvungen o sitta still tex transcom osv sen ett väldigt + är att jag får massa gratis träning på köpet!!
 
Efter det var jag till sjukhuset och fick en salva ja ska testa och se om det blir bättre på händerna  efter en vecka, och självklart en tur till gymmet med danne och körde bröst + mage och det var ett bra pass :)
 
Har även kört lite på min tatto idag, körde nya konturer och gjorde en ny blomma på baksida arm. Är många timmar kvar men någongång blir det klart hehe
 
Annars så går allt framåt i livet, träningen går bra, jag har lugnat ner mig och inte stressar så mycket för ingeting :) Blir det soffhäng och ta det lugnt.
 
Lite bilder
 
47kg
Försök till o visa ryggpos
Kassate posören istan
Ser det inte ut som en korv längre den bakre blomman haha
 
 
Daniel

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: