danielsquotidiano

2013-01-20
12:54:27

20 Jan
Imorse: Tog en 6km PW i det grymma vintervädret vi har ute, är riktigt skönt och få se solen igen :) passade även på att sola 20min också, är dax och få lite färg på kroppen igen!!
 
Vägde mig även imorse 89,5kg morgonvikt, så jag har tappat några kg utan och göra något speciellt förutom o röra mera på mig samt princip slutat helt med godis/chips osv.. Så denna diet i mars kommer bli simpel och skönt att slippa panik köra cardio för att få fram lite former.
 
Dock vet ja inte om jag ske ner till 80kg morgonvikt längre, kommer inte finnas något kvar av mig då hehe. Stannar där jag är nöjd (Om jag någonsin kan bli nöjd)
 
Har även märkt att min maniska börjar komma mera o mera ang träningen te:x som det var förr i tiden.. Så jag måste försöka tänka på att försöka ta det lite lugnt.
 
Gymmet senare idag, är bröst-mage-cardio
 
Filmen igår var SJUKT bra, så den ska ni gå och kolla på tycker jag :)
 
Nu ska ja passa på att få lite sol på mig!!
 
Damp ungen spelar innebandy
En god bar
 
 
Daniel
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: