danielsquotidiano

2012-12-23
12:20:32

23 December
Tja!!
 
Märker mer o mer att jag börjar komma tillbaka till gamla mig, hetsigt humör och diskuterar inte med folk, det bara blir svart och jag börjar veva.. Och sådant betende vill jag inte få tillbaka.. Så nu har ja bestämt mig för att vara nykter idag-julafton-juldagen-nyår sen hoppas ja kan vara städad bit in på 2013 också.. Kan ja inte bete mig som normalt folk, så ska jag  f*n INTE dricka heller!!! Och så sköter jag träningen ist :)
Förlåt för mitt betende ALLA
 
Så behöver någon skjuts under jul nu, så hör av er!!!
 
Idag fyller min bror år, så det blir en tur till graven sen, sen blir det även en tur till gymmet och träna..
 
Annars blir det väll bara o tare lugnt idag..
 
Lite bilder:
 
94kg kvällsvikt (Är långt kvar till bra form, men går sakta framåt)
Så sant!! (Stulen bild ifrån annan blogg)
Såna här personer finns det många av!!
 
 
 
Daniel
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: