danielsquotidiano

2012-12-12
13:17:36

12 Dec
Hallå!!

Skippade morgpn PW imorse, åkte iväg och hjälpte till och flyttade ist och fick träning där ist :D Aldrig varit så slut i kroppen efter en några timmar flyttande, så det borde vara ett töpp jobb och ha egentligen!!
 
Strax åka iväg till karlskoga för svets teori samt så ska ja passa på att handla lite saker på ÖoB, funderarde även om ja ska julpynta eller inte iår, vi får se hur jag gör!
 
Ikväll blir det kick & box på galaxen samt åka iväg o spela badminton i någon timma.. Underbart med såna här dagar som bara flyter på med diverse aktiveter, jag blir så rastlös av och sitta hemma..
 
Annars i livet så går det mesta bra, förutom att det är lite mycke stök på helegerna med sena nätter osv.. Men egentligen mår jag bäst när jag har flickvän och tar det lugnt hemma med gött käk och kollar film typ :) Men nu ser läget ut som det gör utan flickvän, och då är det lätt att man hänger på några polare o tar krogen ist tyvärr!
 
Ha en bra 12-12-12 dag :)



Lite bilder
 
Blir alltid lika glad när ja kommer hem och ser detta hängandes på min dörr.. Stämmer så bra!
Förra somamren, mitt mål är att vara i bättre form iår
Så sant hehe
 
 
 Daniel
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: