danielsquotidiano

2011-05-09
08:05:53

9 Maj
Morgon i försommar värmen!!

Igår så vart det en PW te Picasso och tillbaka till älsklingen som vart en en sträcka på 14,34km och medelhastighet på km låg på 8.09km/h ibland högre. Efter jag hade kommit te skulpturen så vart det en 10min vila med en fluff protein drink som ja innan hade fluffat upp samt hällt is i för o hålla kylan, svin gött var det o sitta där o kolla ut över vattnet o bara slappna av :)

Resten av vilo dagen bestod av lite misslyckat protein kladdkaka samt så tog ja några promenader o bara gick runt o myste i solen.. Fått bra med linne ränder samt såna dära sexiga solbrillor ränder i fejjan haha!!

Men har sjult lätt o bli brun, så dom försvinner idag.

Lite synd att folk istan EJ gör saker, va ute mestadelen av dagen igår.. Såg knappt te en jävel förutom A-lagare och tanter o gubbbar o så, fördelen med o vara A-lagare verkar jou iaf vara att dom håller ihop och verkade ha det rätt roligt o gött i solen med sina lätt drycker (stockholm 7,2 satt gänget med o söp på haha) mot oss dödliga som SKA sitta inne för det är sketen jävla B vm på tv eller så har dom mycke och göra vettú (Är det  och äta chips, dunka på kärringen o snacka lite skit om sina vänner de)

Idag drog ja en PW lite tidagare än vanligt, kunde inte sova så bra och då tyckte jag att de var lika bra o kliva upp o göra lite nytta av dagen istället :)

Blir det troligvis en tur te skärgården med filt och en bok, så ja kan sola lite o läsa!

Har även avslutat dieten idag, så nu äter jag VAD ja vill NÄR ja Vill, inte för att NÄR ja vill spelar någon roll i kcal räkningen ändå. Så ni som har gått på den myten o inte äta efter en viss klockslag. Så sluta med det.

Detta med avslut menas att ja kommer inte äta ihjäl mig, men kommer lägga på mig  några kg på kroppshyddan, som ja sagt innan så spelar de ingen roll för mig att ja måste var fit i kroppen bara för det är SOMMAR. Ja är nöjd för iår, visat för mig själv att detta inte var något problem.

Så Mars-Maj 2012 så kommmer ja köra ännu hårdare diet samt se riktigt bra ut i kroppen.
Men innan dess så är det operation valross i höst/vinter, bulka o bli stor o fet  och stark. Ska låta min vän Johan E hjälpa mig med scheman osv. Han är bättre på styrkescheman samt tekniker i sådant än mig, så självklart tar ja sådan hjälp.. Om han vill hjälpa mig, men det tror ja han vill :P

Kommer ligga på precis samma uplägget på min diet med högt protein och det, så höjjer ja + kcal med kollisar på bulken. Varför ändra när ja ökat i princip ALLT i vikter på dieten.

MEN MEN ni märker att ja ligger flera månader före i tiden med mina planer, detta är bara för ja bestämmer ett datum när ja börjar diet/bulk så kör ja stenhårt sen!

Ska även te galaxen för Rygg/Biceps, så idag åker 20kg vikten på mellan benen på chinsen, är fokuserad på att göra iaf 1set med 7reps på den extra vikten, men målet är 2set MED 20kg. Sen ska ja lägga in stående rodd igen, valde bort den övningen under dieten av vissa anledningar!

Resten av dagen får vi se vad som erbjuds :D

Tränat ca 2,5 år nu, från fet till dagens resultat, så det är mycke svett o timmar på gymmet kan jag lova, så här kommer lite bilder på resultat på den tiden, om man tänker efter så har ja ökat grymt mycke i styrka för och mestadelen vart på underskott och kalori balans (Så rätt verkar ja göra i kost frågan+träningen, tackar allt läsning om tränings psykologi för det ang träningen)

Lite bilder


Jag för Ca 2år sedan (117kg), tränade oseriöst första halv året (såg ut så då haha) . Så ganska precis 2 år har ja tränat till dagens datum, då med seriös träning samt vid sidan om läst på om kost och testat massa olika saker. Mestadelen dieter o cardio då (Därför ja inte är något "monster" storlek mässigt idag.

För några dagar sen (Bilden har varit uppe nyss, Spänner mig lite kanske :P)

Såg ja ut på magen för ca 8 veckor sen, ca 92,5kg morgonvikt (Ospänt läge)

Ca 8 veckor senare - 7,5kg Morgonvikt 85kg (Ospänt läge)

Visst är min shake finare än den gamla stela statyn :D

<3 dig maria (Tack att du finns i mitt liv!)

Tappat fett% bra på ryggen (lyfter bara bak axlarna lite på bilen, så ospänd bild, Vikt 85kg) Men ska bli MYCKE mindre fett % nästa år
Mitt namn är borttaget på bilden pga att ja lägger upp lite bilder på träningsforum ibland, för tips samt råd osv.
Ska bygga bredd (V-rygg) samt djup på ryggen i vinter














Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: