danielsquotidiano

2011-05-31
13:54:49

31 Maj
Hej!!

Ursäkta för den sena update av bloggen, mår inte helt hundra i kroppen efter resan, ont i leder o mår allmänt kass i skallen o kroppen.. Men kör på med träningen och det.

Men igår var det ett gött gym pass iaf, 5a på 25kg hantlarna i biceps i sista set, samt ganska lätta 6or på 50kg i rakstång biceps, samt ökade 3 vikt plattor på ALLA rygg övningar som latsdrag och stående drag övning med raka armar i cable crossen :D

16 reps på chinsen utan vikt och remmar var som o flytta luft ungefär, vikt av ca 95kg. Fet o svälld som fan, men ja gillar det!!! pissar på alla mina gamla PB nu. På måndag blir det +25kg i chinsen, blir ca 120kg det, satsar iaf på en 5a eller så går det inte alls, vi får se :P
älsa
Fet o stark är sommaren melodi :D:D

Idag tar ja vila ifrån gymmet pga hur kroppen mår och hur ja själv mår i psyket. hatar mina upp o ner i livet, kommer nog aldrig komma ifrån och må skit ibland o må skt bra andra dagar..

Men imorgon är det träning igen iaf!!

Sitter på en buss jävel utan kylsystem, varmt som faan. Ska hälsa på min broder böna samt vara med på marias examen. Om ja inte svéttas bort först haha

Ca 95kg, svällt julgris, som sagt lägger upp bilder även om ja är fit eller svälld o svettig :D

Bör klara mig i sommar med solglasögon iaf, gött taskiga kopior haha :D

Undebart o se i turkiet :D haha





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: