danielsquotidiano

2011-05-01
07:13:12

1Maj
Mörra Mörra!!

Igår så var det en riktigt bra dag, jag & älsklingen tog en 4,5km promenad i skärgården på dagen så såg vi årets första båt i vattnet (sommar tecken) och folk slet som djur med dom där bryggorna som ska upp o ner varenda j*vla år :P

Drog vi hem te henne o faktiskt drog på en film som ja tyckte var sådär, men maria gilla den haha
The Chaperone är namnet på den länk:http://www.imdb.com/title/tt1663187/

Sen var det dax och åka till svärmor o leif för kycklingspett samt pastasallad osv, svingött var det iaf!!
Gick MYCKE kykling för mig där :D

Åkte vi även te majbrasan vid hembygds gården, mys det!!

Käkade även maria och jag årets första jordbubbe (Okejj den var typ tjeckiskt import)

Så avrundade vi kvällen med kvällsmat, min bestod av 500g kvarg samt ca 250g kycklingfile.
(Mer än vissa äter under en hel dag, skärp er med kosten.

Idag så var det som alla andra dagar för mig på morgonen, ur sängen sen te köket o blanda en EAA och så på med kläderna, Mp3 och skorna så ut o PW. Var som en spökstad ute idag, men trevligt o ha lugn o ro :)

Får se vad denna dag erbjuder, har iaf inga måsten idag igen!!

Bilder i från igår

Maria behövde hjälp o flytta kylskåpet innan vi skulle åka, så det var bara o bära iväget det haha


Var lite livat hos svärmor igår, så polisen kom upp


Puss bild med halva mig :D


Fina maj brasan :D




Kommentarer:
#1: jonas lejonhjärta

haha skoj tycker jag med kylskåpet. synd dock att snuten kom sen

2011-05-01 @ 19:53:42
#2: Daniel

Haha dom jävlarna dyker alltid upp i fel tillfälle :P

2011-05-02 @ 07:18:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: