danielsquotidiano

2011-05-11
08:32:05

11 Maj
Godmorgon!!

Igår så var det en sådär lagom dag, hände inte spec mycke och de var allmänt slappt :)

Men hade iaf möte som sagt ang concertan och framtiden osv, ska iaf ligga kvar på 36mg samt köra 7-16 jobb isommar iställe för "sommarlov" så hoppar ja på heltid skola te hösten, så ETT steg närmare svensson livet. Känns bra faktist! Men i andras ögon är ja väll fortfarande bråkstaken samt "missbrukaren" med det fina humöret, men även vi som har misskött under flera års tid borde kunna få visa att vi kan skärpa oss och anpassa oss efter era normer samt regler era inbitna svenssons.

Nej jag är inte bitter på att ni kan ta banklån o köpa fina bilar samt bo i fina hus som någon annan äger, men stör mig som FAN på mig själv att ja har sabbat den förmånenen att kunna låna pengar av banken  osv, så fick ja leva om livet igen så skulle ja skött skola, ordnat jobb och skött mig utan massa strul!!!

Fick även reda på att de kan bli strul med mina mediciner när vi ska resa te turkiet pga av consertan är narkotikaklassat och levermedicinerna jag tar är sprutform samt massa andra tabletter som ja fått av läkaren.
(Fått intyg iaf av läkaren, men kan bli strul ändå. Får smuggla allt i ändtarmen istället haha)

Så jag har mailat turkiska ambadsaden i stockholm ang dom frågorna!

Idag tog ja en extra lång morgon PW, var så gött väder så ja bara gick runt och njöt av tillvaron :)

Såg en riktigt rolig sak efter vägen, först kommer det en igelkott i världens fart med deras små söta ben, och efter kommer det sveriges fetaste och största jävla kattjävel ja sett o jagar den där söta oskyldiga igelkotten haha

Skolan ska ja självklart te idag, plugga matte och troligtvis fylla i ansökan om nästa termin plugga

Blir det galaxen gymmet idag för bröst/triceps, Ska GÖRA 6:a på 40kg hantelpress idag, allt annat är misslyckat idag!!

Samt så ska ja öka 5kg på andra bröstövningarna och öka vikt iaf på nästan alla triceps övnigar (3st) också idag, ska köra tyngre ett tag nu, så ja får muskeln och jobba lite igen. Känns som den tror den är på semster för tillfället, så i dag så ska musklerna ur solstolen o få jobba i gruvan lite :D
(Ska ta lite bilder i dag ifrån dagens pass)

Även pratat om och dra över te Karlstad för våruset också :D

Får vi se vad dagen erbjuder mera!!

Lite bilder:

Fin bild, snodd ifrån nätet

Baby <3

Där har NI bild på att de sitter/satt rutor på magen, snygg bild med mörkt/blått bakom.

Var JÄMT lite större i vintras hehe

Och ni som stör er på att ja lägger ut bilder på mig själv, varför går ni ens in på bloggen?
Dubbelmoral, nyfiken eller  :D






Kommentarer:
#1: miia

du är fin nu älskling, meeeen såå mycke finare på den nedersta bilden

du blir min boduguard till vintern va när du väger över 100 :D

love u honey!

2011-05-11 @ 10:19:53
#2: Daniel

Det kommer i höst/vinter, ska bli grymt bitig då.



Både späck o muskler ska växas då :D



Puuuuuss

2011-05-11 @ 12:54:29
#3: Maria

Alla människor är väl värda en ny chans. Tycker det är jättebra att du lyckats med att vända ditt liv till de bättre! Kämpa på :-)

2011-05-11 @ 13:36:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: