danielsquotidiano

2011-06-07
08:55:06

7 Juni
Mörra!!

Drog te galaxen igår för mitt rygg/biceps pass, vart PB i chins med 25kg + min egna vikt som tydligen bara var 92kg på galaxen våg och det vart  6:a, några cm ifrån en 7:a i reps antal på chins,  även i latsdrag med 2st plattor (Vet ej vad dom väger st, 17st körde jag med iaf.

Tog även en lugn kvälls promenad i det goa vädret :)

Idag blir det och åka över till molkom friskvårds linjen, och kolla hur det ser ut osv. Ska bli jävligt intressant o se vart den ligger osv :)

Sen är det ben/Mage på gym schemat!

Och resten av dagen får vi se vad som sker o händer.

Vill iaf till dessa ställen inom närmaste tiden

  • Skara sommarland
  • Sunne vattenland
  • Liseberg
  • Ullared vore grymt roligt :)

Lite bilder
Chins +25kg

Kör breda utan vikt, vågar inte smälla på med vikt när ja kör brett(axlarna har ja fått
för MIG tar stryk av de)
Är inte bara o bara o ta av skiten efter man kört hehe



Kommentarer:
#1: Patrik

jag e med på skara o ullared hehe

2011-06-09 @ 09:19:27
#2: Daniel

Klockrena ställen :D



Dock har ja fan aldrig vart på ullared, med verkar bra iaf :D



Vi får ta en bussresa dit med alla gamlingar haha

2011-06-10 @ 07:25:06
#3: Patrik

haha det gör vi :)

2011-06-10 @ 09:44:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: