danielsquotidiano

2011-06-30
08:45:37

30 Juni
Godmorgon!!

Körde teknik träning med johan på bröstpasset iförgår, var grymt intressant att kolla hur dom gör som kan det. Så läde han mig lite av grunderna så, så det är bara jag nötar på så kommer ja få den där svanken snart :P

Igår så låg jag ute i skägården och läste en bok och solade lite, var gött som f*n de lär det bli flera gånger i sommar om vädret står i sig vill säga hehe

Käkade pizza med maria på träslottet och glass i skärgården, tog det mest lugnt resten av dagen sen.

Påtal om skräpmat så har jag bleve helt torsk på godis samt glass, så jag kommer vara riktigt rund o fin om jag håller de här höga kcal intaget i höst/vinter, Men då kommer det se riktigt bra ut sen när ja byggt lite massa under flötet på kroppen, när jag ska skala av det till våren 2012 :D

Idag ser det ut som det kommer bli klockrent väder igen så vi får se vad som hittas på under dagen!!

Har iaf bröst/Triceps idag på schemat, jag sneglar mera o mera på att köra ALLA pass på brogårds gymmet i höst.

Tog lite mått på kroppen spänt läge (Inga värsting siffror dock)

Bröst/Ryggvidd 114cm (V-ryggen börjar smått komma fram)
Biceps Lite mera än 40cm (Typ 40,5)
Triceps 36cm (Rakarm neråt spänt)
Underarm 33cm
Lår 57cm
Vader 41 (Disco vader)
Tjockaste stället på magen 94cm
Vikt ca 95kg kvälls vikt

(Kommer bli mycke bättre siffror te vintern)

Lite bilder:

Klockan var några minuter efter 10 utanför systemet när han ställde ner flaskan.(Dom öppnar klockan 10) Stog iaf en "känd alkis och halsar den. Blir ledsen inombords när ja ser dom.

Tatto jag gjorde, men skulle gjort massa mera men svullna upp så.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: