danielsquotidiano

2011-06-28
09:09:17

28 Juni
Godmorgon :)

Igår så vart det första passet med bara rygg samt 10reps på övningarna, kan säga att ja var bra slut efter 3 övningar och då hade jag 2st kvar :) Dock testade jag och svsluta med chins, det var inte det smartaste valet som slutövning, vart 5st tunga reps på varje set hehe

Så idag har daniel träningsvärk i ryggen :P

Tog även en PW genom skogarna på stenstaliden, var gött som helst samt så noterade jag att dom har slängt upp en grill plats efter 2,1km spåret. Man kanske skulle testa den någon dag!

Idag ska ja till pratiken och få kläder och skit (vart på passagen) sen vidare ner till stan för och tatto mig på vänster armen, den blir troligtvis klar hel underarm idag :)

Har även teknik träning med johan ikväll på bänkpress, samt så ska ja köra mitt bröstpass på brogårdsgymmet.

Lite bilder

Maria matar en and på kalvön

Testade macroläget på kameran

Detta kommer bli mitt barn det :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: