danielsquotidiano

2011-06-25
14:20:20

25 Juni
Heeej!!

Igår drag jag som sagt till sunne vattenland, var roligt som f*n även att vädret inte var det bästa så vart ändå trevligaste midsommar jag haft på flera år :)

Var vi och typ 8 personer till på hela området, så kö existerande inte :D

Grillade även och så :)

Idag är ja kass och sleten i halsen samt kroppen, så det blir inte många knop idag. Ska väll fösöka vila samt ta det lugnt bara!!

Gjort klart schemat också för träningen

Mån:Rygg 5st olika övningar på ryggen (Kommer anv remmar på alla rygg övningar)
Tis:Bröst/Mage
Ons:Ben/Underarmar
Tors:Triceps/Biceps
Fre:Axlar/Trapz
Lör:Vila
Sön:Vila

3set 10reps på alla övningar


(Testar detta några veckor från och med måndag)

Lite bilder:

Smidiga jag ramlar ner ifrån leksaken :D

Gummiring race!

Theo & Måns

Erik och jag

Fika måste man göra när man bulkar :D

Måns tar kort, vart en yrt kort :P

Erik & Theo

Erik & Linda

Jag & Theo åker rutchkana

Liten översikt av området







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: