danielsquotidiano

2011-06-24
07:15:53

24 Juni Midsommar
Godmorgon!!

Igår så var roadtripen till KD  slutade med att bilen fick lämnas in på repration av hjullager och vi fick promenera runt i KD istället. Men nu är bilen som ny igen och mår bra  efter dramatiska omständigheterna den fick uppleva hehe:)

Var även inne på gymgrosisten i KD o kollade, bra sortiment samt trevlig kille som jobbade där, stötte även på östen där inne :)

Vart även en solning också men är lika blek som jag var innnan, tror det var många år sedan jag var
extrem blek som jag är nu på "sommaren"

Tjatade lite idér med stefan på gymmet ang lite scheman osv, alltid roligt o få andra synpunkter på saker. Skriver lite olika alternativ i helgen, men reps kommer vara 10st och 3set per övning är grunden på varje schema.

Idag är det midsommar och jag ska ja vara nykter och åka SJÄLV till sunne vattenland om en stund och träffa erik och linda med barnen där, frågan är inte om jag kommer vara barnet  själv där haha

Nej nu ska jag laga lunch till mig, den kommer bestå av 400g kycklingfärs med ost och massa saker i :D

Ta det lugnt ikväll pojkar o flickor!!











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: