danielsquotidiano

2011-06-23
07:21:21

23 Juni
Godmorgon!!

Igår vart det ett bröst/triceps pass och började smått gå över till 10reps på seten istället för 6 reps som ja kört innan.
Och under helgen nu ska ja skriva ett nytt träningsschema, så från måndag blir det nytt schema samt 10reps på varje övning.

Har iaf träningsvärk idag i triceps, samt så ger variation nytändning i träningen :)

Körde lite bänk och testade lite teknik, men är fan inte lätt inte. Men det kommer väll med tiden så!
6or på 100kg var iaf inge större problem med min sältekniken i bänken hehe, körde även lutande hantelpress efter bänkpasset. Fy fan va vilken skillnad och lägga den övningen som 2:a övning, ingen grundstyrka alls samt vinglet som ja vore på sjön och tränade!!

Men hur som helst så ska det bli sköj och byta schema samt reps någon månad.

Annars igår så cyklade ja typ över halva stan men min racer cykel, satt o funderade lie på cykelsadeln igår. F*n gött och cykla hehe :D

Ordnade även en tatto tid, så början av nästa vecka ska ja köra klart vänsterunderarmen, så det förhoppningsvis blir underarm full nu, sen vill ja gadda ovansidan av bägge FÖTTERNA är så sjukt snyggt. Skulle faktiskt kunna tänka mig lotusblommor på fötterna, okejj lite tjejigt enligt vissa, men vem f*n bryr sig om det är kill/tjej stil, så länge man personligen tycker det är snyggt!!

Idag drog jag en PW, och det börjar kännas lätt och bra igen efter lite frånvaro pga att jag har varit trött o lat.
Ska även till KD på en tur senare idag och kika lite, gött o göra lite mindre roadtrips ibland

Blir det underarmar/Mage på gymmet.

Sen får vi se vad som händer och sker i daniel liv :)

Llite bilder:

Stel nacken pöjk samt blicken haha (Ca 94kg)

Duktig tösa <3













Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: