danielsquotidiano

2011-06-20
15:16:13

20 Juni
Hej!!

Blev ett lite senare inlägg idag pga ja vart på möten ang min sommar, fick en vecka till och hitta en egen pratikplats istället. Så ja ska fundera lite ang var ja kan tänkas trivas eller iaf utvecklas lite, men kommer jag inte på något  eller inte får tag på annan plats så blir det passagen. Tänker inte sitta på arslet hela sommaren iaf, är fint trött på att ha tummen långt upp i arslet!!

Ska dra ett rygg/biceps pass senare idag på galaxen, blir lite latsdrag samt så lägger jag in sittande eller stående rodd idag också. Skippar chinsen denna vecka, lite diskutioner med andra tränings intresserade  ska man variera latsdrag och chins, och inte  KÖRA dom  i samma pass.
Kan nog stämma för i förra passet var jag helt slut när ja skulle köra chins i sista övningen hehe. (Men finns 100 olika teorier ang VAD man ska köra eller inte KÖRA ihop) Så det är bara testa och se vad man personligen tycker.

Lägger upp lite filmer ifrån bröst passet som var lite taskigt för mig, Men även såna filmer ska man visa :)
Hade inte någon "tuff" musik o lägga in på klippen, så det fick bli windows 7 orginal mp3 musik som fanns på daton, därför de låter lite gayigt haha :D

Hade ingen film på jonas 50kg lyft, men detta var fina lyft också :)

Mitt halvkassa 47kg lyft, på det klippet så märker man min axel som bråkar ibland. Gör inte ont men finns ingen "kraft" i den ibland.

Lite cablecross drag.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: