danielsquotidiano

2011-06-16
09:22:03

16 Juni
Go Morgon!!!

Igår Avslutning i skolan var bra med tårta samt sjöng folk osv, så gav ja en blomma till en  lärarare som ja tycker ställt upp bra och förstått mina problem med ADD/Stavproblem/Läsproblem bra och hjälpt mig grymt mycke med saker. fick ingen conserta förrens halva skolan hade gått typ, efter det så gick det bättre i skolan :)

Fick även ett sms från bibloteket att min bok Den svenska gudfadern är inne, ska hämta den idag  (Är intresserad av självbiogarafier) spec folk som är intressanta kriminella till svenssons eller  sportfolk spelar ingen roll, så länge dom har levt ett anderlunda liv.

Så vart det  även ett gympass med Maria, Jonas, Anders och testade jag på 50kg hantlarna i hantelpress och det vart en knackig/dålig 2:a. Men körde på med 47kg samt 45 efter sen. Hela passet vart en halvt som halvt skit pass, men men ja kämpade på genom passet :D Jonas körde också 50kg, och det såg riktigt jävla bra ut i lyftet, tror han slog på med en 6-7 reps på vikten med fina lyft!

Anders drog ett PB på hantelpress också, Maria drog ett i snedbänk. Stefan körde knäböj och gjorde några reps på 150kg djupa var böjjen ska ja tillägga, det var också PB för han. Var bara för daniel det gick kasst för igår, men ALLA har kassa veckor/dagar på gymmet hehe :P

Testade även 60 minuter zumba efter gympasset, var faktiskt skoj som f*n :D Men jag har ingen motorik eller takt känsla för 5öre hehe. Men ska testa det flera gånger iaf! Fick med mig Sande på lite dans ska tilläggas, men han var grymt diktigt på de där. Sen var vi massa andra också. Thim, Matte, Fredrik, Peter, Niklas. Kommer ja tyvärr inte ihåg va resten heter. Men alla var duktiga!! Samt så var Elin och Gunilla bra och lära ut zumba te oss :)

När jag hade kommit hem i från zumban så hade maria gjort jätte fint hemma och gjort väldig god mat till mig, så fick jag en blomma samt en rakhyvvel och ett fint hjärta av henne :D Älskar dig Maria <3

Idag är det ingen spec bestämt, ska te AF och skriva in mig pga att jag har sommarlov nu. Så jag  måste ja vara inskreven. Framtiden vet jag inte nu, moklom eller grundvux är det som gäller iaf efter sommaren.

Underarmar/Mage på gymmet sen.

Bilder från igår:

Skolbok exempel på hur ett bra/strik hantelpress lyft ska vara jonas 50kg
(Bild 1)

(Bild 2)

Knackiga 50kg 2:an för mig (Ostikt och kasst lyft) kör hantlarna lite snett för och komma ner längre samt är det efter jag hade axelskada jag kör så

47kg vart de mycke bättre lyft för mig (Ändå tungt mot det har varit)

Hade inge bild när anders körde på 30kg hantlarna. Bra kämpat!

Stefan, tyvärr inga kort på 150kg lyfterna :/

Bild av galaxen samt min INTE så svettiga rygg o söta gym grabbar :D

Snyggaste minen 1 :D

Snyggaste minen 2 :D

Maria kör triceps

Mys

<3


Har massa flera bilder och några filmer ifrån passet, men lägger upp flera imorgondagens blogg inlägg.



Kommentarer:
#1: Anders

Gött söta vi är då :P

2011-06-16 @ 10:01:11
#2: Daniel

Haha som fan :D

2011-06-16 @ 11:06:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: