danielsquotidiano

2011-06-10
07:45:24

10 Juni
Morgon i stugorna!!

Tog det mest lugnt igår o käkade marias hemmgjorda marknads nougat, riktigt j*vla goda iaf :D

Drog även ett pass mage/underarmar, var inga spännande vikter för mig på det passet inte. Kollade lite när marcus körde mark också efter mitt pass. Man blir gött sugen själv och börja köra tunga basövningar iaf, men är inplanderad på hösten schema!!!

Tog även en PW i regnet på kvälls kvisten, vart Ca 4-5km lång tippar jag på att den vart. Lite konstig va staden blir ännu mera öde för det regnar lite, är jou inte precis så det är "kallt" pga det.

Tror även ja knäckte mina gula wesc lurar då, spelar bara på ena sidan nu. Dåligt att de inte tål lite "duggregn" :P

Idag ska ja en sväng till skolan för och skriva klart ett utvärderings papper (tror det heter så)

Axlar på gym schemat idag, och även grillning ikväll :D

Hoppas Hoppas verkligen ja kommer in på skolan i molkom, bo ifrån stan några dagar i veckan. Träffa nytt folk samt utvecklas som person. Kommer dock vara tråkigt samt jobbigt och vara ifrån maria på vardagarna!

Kommer jag inte in iår så har jag plats på komvux och läsa in ALLA grundskola betyg, så tar jag nya tag med molkom nästa år isf.

Mamma sa en grejj när ja skolkade o sprang på stan för i tiden. "Någongång i livet så kommer det komma ikapp dig, så du måste läsa upp skolan ändå. Så skött den nu så slipper du det senare i livet" Ja vad gjorde jag då, sket totalt i skolan, nu sitter ja 31år OCH får läsa skola för åldergrupp 13-15år på folkhögskolan. Men men Jag MÅSTE börja i någon ände av snöret o trassla upp det, och JAG har kommit bra bit på det jobbet må ja säga!

Tyvärr inga bilder, har inga på denna dator. Och kommer inte åt hårdisken alla bilder ligger på nu.

Ha en trevlig och städad helg :)











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: