danielsquotidiano

2011-07-05
09:26:54

5 Juli
Morgon!!

Igår så vart det minigolf, fick stryk som vanligt i den där j*vla sporten haha

Så körde jag även rygg på galaxen med maria, drog även lätta marklyft, stel som få i kroppen :) Så idag har ja träningsvärk i ryggen!

Efter jag börjat köra högre reps samt lite lättare vikter  på träningarna så har ja fått bra kontakt med DOM musklerna jag ska köra!!

Ska även höjja protein intaget igen, blir ca 3g per kg så runt  270-300g per dag

Idag ska jag tatto mig och köra bröst/mage på brogårdsgymmet, blir teknik i bänken igen :)
Sen får vi se vad dagen erbjuder.

(Inlägen är lite korta för jag kan inte komma på något och skriva om :/)

Lite bilder:

Golf kungen haha

Maria

Försöker få teknik med marken (Kör lite snabbare, försöka få teknik att få snabt i början, tips ifrån johan)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: