danielsquotidiano

2011-07-03
07:27:52

3juli
Godmorgon

I fredags hade jag axlar på gymmet, körde iaf 3 övningar baksida SAMT 3 övningar framsida. Framsida axlar Körde jag vanliga stående militärpress och la in sittande hantelpress (bredare än jag kör militärpress på utförandet av hantelpressen) och så sista övningen  vart det superset av 2st övningar som jag blandade Raka hantellyft/sidolyft med hantel

Kör såpass lätt vikt nu på övningarna  att FÖRSTA repsen ska se lika dan ut som sisa repsen (10reps) Vilken skillnad när man får helt strikta utförande på övningarna :) Men ska självklart  öka vikter när det känns för lätt.

Kör så några veckor, sen efter dom veckorna blir det tunga veckor som gäller!

Var på poker run starten igår, var fina båten samt så lät dom j*vligt gött :D
Hade även feber större delen av dagen  igår, därför jag inte skrev något blogg. Men idag är jag bättre som tur är!

Idag är det vila ifrån gymmet, och har inget planerat. Så tar dagen som det kommer :)

Lite bilder samt 2 filmer

Fet bil

Blir gymmet jag kör på i höst/vinter

Picasso skulpturen :)

Världens sötaste hund :D

Poker run starten

Detta är vad johan försöker lära mig i bänkpress (Den tekniken, med svank osv)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: