danielsquotidiano

2010-07-03
06:13:44

3 Juli 2010
Hej!

Klockan på mobilen ringde 04:50 var bara o stiga upp och dricka en EAA innan den sköna promenaden, 50 minuter var den på.
Ska ligga mellan 50-80minuter varje dag i snabb promenad, utöver allt annat man går tex till stan Osv.

Har vilodag idag, den ska tillbringas med linnea och hennes föräldrar i mariestad på veteran "rally".
Ska bli jävligt roligt o komma iväg o se något nytt!

Sjävklart kommer det upp lite bilder om vad ja har gjort idag.

Bilen vi åkte i!!
Bilen vi åkte i mariestad

R-R
R-R

Okänt Märke


Blandade Bilar


Var jävligt skoj i mariestad!
Massa snygga bilar o skönt väder, trevligt folk och det bästa av allt komma ifrån hemstaden i några timmar  :)
Cirka 300 fordon var där.

Ikväll kommer bara bestå av soft och vara med tjejen, ska dock ta mig en 30min kvälls promenad senare ikväll.
Mår så jävla bra när solen skinner, man blir så glad av det :D

Jag & älsklingen
Jag & Älsklingen

Avslutar med ett kort på mig ifrån i dag.



90 minuter snabb promenad
Ca 2550 Kcal






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: