danielsquotidiano

2010-07-26
08:12:38

26 juli
Godmorgon!

Var grymt segt och gå upp idag, men klev ändå upp vid 5 och drack lite EAA, och gosade med min älsklings katt bamse. Sen ut och powerwalk lite :D

Va tråkigt att den "bra" sommaren försvann och den typiska svenska sommaren kom ist, är nästan så ja får ta fram solkortet och fixa lite bränna!!

Känner idag när bakfyllan är borta att ja behövde komma ifrån stan och festa lite och träffa lite nytt folk, rätt less på mentalitet i kristinehamn.

Hur man än gör så är det ALLTID någon det inte passar, nu har ja hört att några gnäller för ja tränar och skriver blogg osv, vad är det för fel och skriva saker och visa upp resultat som ja har kämpat MÅNGA timmar för, Finns ett bra ord till er SOFFRUNKARE heter det.

Ni har fan inte lyckas med ett skit förut om att se ut som en påse skit i kroppen och jobba 7-16 för och kunna köpa saker som ändå banken äger,

Var inge förutom linnea som hjälpte mig när ja låg på botten av livet, och nu är det min tur och ge igen för hon hjälpte mig, genom och lära henne träna och få ordning kosten osv
Karma tror ja faktiskt existerat.
Ni får gärna följa med och träna/jogga med mig, hjälper mer än gärna till.

Nu vart det ett dagbok inlägg detta blogginlägg hehe

Schemat idag

* Baksida Axlar/Axlar
* Intervall
* Läsa på om dieten, så det är bara och köra på sen
* Får se vad resten av dagen erbjuder


Varför läser ni om det ändå stör er?






Kommentarer:
#1: Maria

Håller helt med dig om mentaliteten i Kristinehamn. När jag bodde där fick man höra både att jag såg ut som en kille och var fel klädd för jag hade gympadojor (snygga sådana) på mig på krogen. Ville väl dansa utan att få ont i fötterna vet ja! Därför lämnade jag skiten och sen dess har det bara gått frammåt ;)

2010-07-26 @ 08:20:41
#2: Daniel

Maria: Ja det är helt vridet, lite för liten stad tror ja problemet ligger i.



Ja personligen skulle mer än gärna flytta, men tjejen har jobbb samt att ja ska jou börja komvux.



Bara bita ihop o köra sitt egna race.



Tack för kommentarern!!



Mvh

2010-07-26 @ 08:30:12
#3: Sandra

Folk har stort problem när det går bra för andra, folk inser inte att andra kan förändras och att livet är vad man gör det till (troligtvis är de missnöjda med sina egna liv eftersom de måste gnälla och hacka). De det är synd om är dem själva som inte kan ta andras framgång och dessutom måste tracka för att själva framstå i bättre dagar eller helt enkelt må bättre. Det du gjort Daniel tycker jag är helt fantastiskt! Vilken tur du har som träffat den rätta tjejen för dig, som motiverat och kämpat just för dig! Faktum är att du har fått mig på andra tankar angående kost och träning. Har bestämt mig för att det ska bli ändring nu, slut på allt sött, chips ect och lägga in träning på kvällarna. Tänkte träna på hk center. Vet du om det är bra där? Som sagt, du har jobbat hårt, hårdare än vad många andra kan ana misstänker jag och det har du all anledning att vara jävligt stolt över! Jag glädjs för din skull!

Som

2010-07-26 @ 09:09:00
#4: Mickan Broling

Hey!

Ja tycker faktiskt det ær skitintressant o læsa din blogg varje dag! :)

Du vet ju hur kristinehamn ær.

Finns alltid folk som ska snacka skit:)

keep up the good work kompis :)

2010-07-26 @ 19:30:44
#5: Daniel

Tack för alla snälla och positiva kommentarer, värmer i hjärtan o läsa/höra :)



Mvh!!

2010-07-26 @ 21:12:29
#6: Daniel

Sandra: Hk center har ja alrig tränat pÅ, dock så har ja vart där och kollar på gymmet. är okejj tror ja.



Billigt har ja för mig iaf att det är:)



Annars tycker ja badhuset är ett bra nybörjar gym PGA av att dom som jobbar där har väldigt bra erfarenheter av träning tex pierre.



Mvh

2010-07-26 @ 21:15:28
#7: erica

Men Dante inte faan ska du bry dig om folk som är avundsjuka...jag tycker det är jättebra gjort av dig att du ändrat livsstil och mår bättre. Sluta aldrig kämpa vettu. kram

2010-07-26 @ 21:34:12
#8: ToBig

Så är den den svenska avundsjukan om nån lyckas bättre än andra, så jävla typiskt.

2010-07-28 @ 07:21:28
#9: robban

till alla avundsjuka svenssons med fet o ful kärring som inte orkar göra annat en att vräka ur sig avundsjuka i stora lass säger jag bara: skaffa ett liv o ha roligt istället

2010-07-28 @ 22:10:15
#10: Daniel

Robban: Ja det är nog tyvärr så :P



Mvh

2010-07-29 @ 09:05:37
#11: Daniel

Mr Big: Så sant så, fult o lyckas i sverige, spelar ingen roll om det är fin trädgård eller vinna på lotto.

Så retar det alltid någon!!



Mvh

2010-07-29 @ 09:06:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: