danielsquotidiano

2010-07-20
04:50:00

20 juli
God Morgon mina läsare!

Klev upp klockan 03:30 idag och klappade bamse en stund sen drack ja min vanliga morgon drink EAA.
gjorde vändan (ca halva ringleden) på 35 min idag, hade lite tempo nu på morgonkvisten.
Ett tips: till er som går innan frukosten, försök få i er någon som är snabbt innan ni går ut.
Tex Eaa,kaffe osv. Så systemet samt mage kommer igång.

Ska som sagt till lisberg klockan 07:00 så man vill vara uppe i tid och duscha samt äta frukost en lugn o ro!
Tar med oss kylväska med mat så lunchen kommer bestå av 150g kyckling file och 100 kokad pasta, 200g blandade grönsaker (Paprika,sallad,tomater,gurka) en simpel men god kyklingsallad  (Måtten är per måltid)
Och så har vi med oss frukt och kassein protein drink blandat med 30gram havregryn som mellanmål.

Nu har ni tanken vaf*an tar han med sig mat till liseberg/göteborg, jag personligen anser att man ska vara seriös ALLA dagar i veckan även vad du ska göra, tar längre tid o stå i kön till en skabbig burgare på liseberg än och slänga ihop en nyttig sallad som man käkar på en mysig gräsplätt någonstans med sin flickvän, kan det bli mysigare!?

Fick ni en tankeställare va!!





Så jag återkommer senare idag med bilder och osv från dagen!
Ha en bra dag kära läsare!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: