danielsquotidiano

2010-07-19
19:25:36

19 juli (kvälls inlägg)
Vid lunch åkte vi med linnea´s föräldrar  till sjötorp och käkade lunch där vid göta kanal slussarna, fint var det och god mat!!

Drog till galaxen med linnea vid 4 och jag joggade 5,2km på 35minunter, börjar få bra flås samt lite teknik när ja springer,
Tex försöker vara mjukare i nedslagen med fötterna osv.

Efter det så åkte vi hem och tog cyklarna och handlade mat (sallad+kyckling filé) samt frukt till liseberg i morgon.

Resten av kvällen kommer bestå och fixa o trixa tills i morgon, och kolla på en film om vi hinner.

Bilder ifrån idag (Klickbara bilder)
























Ha en bra kväll!!







Kommentarer:
#1: GUD

tjoo



joggade 20min idag med högre tempo än förra veckan så det går sakta åt rätt håll nu:)



körde 15min på säck och sen avslutade med 4set bänk lätt o explosivt



ska inrikta mj mer på kondition för o förbereda på mej på submission brottning till hösten



vi får börja jogga ute i september tycker jag tord



du o jag själva i skogen kan bara bli mums det

2010-07-19 @ 20:41:34
#2: ToBig

Sjötörp är ett mysigt ställe på sommaren.

2010-07-20 @ 01:13:04
#3: Daniel

Riktigt fint var det där, så hade vi jävligt gött väder också :)

2010-07-20 @ 04:53:00
#4: Daniel

Robban: Ja de får vi göra, dock måste ja skaffa mig riktiga spring skor om ja ska springa ute, funkar inge bra med mina inomhus skor ute hehe.



Tycker det är skit skoj att du satsar på detta med kondis ist för styrka osv!



Kämpa på!



2010-07-20 @ 04:54:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: