danielsquotidiano

2010-07-18
20:36:39

18 juli (kvälls inlägg)
Var med linnea när hon skulle träna och gjorde mina 5km på löparbandet, och visade henne lite maskiner.
Hon är jou nybörjarare så man ställer mer än gärna upp o lär henne lite och visar lite övningar, hon kommer snart bli varm i kläderna och lära sig o köra själv. Dock kommer ja inte lägga mig hur hon äter osv för hon har ändå ingen övervikt och så tränar hon inge extremt så det behövss inge extra protein och sånt.

Nu på kvälls kvisten tog ja och älsklingen och tog en cykel tur till min lägeneht och sen åkte vi och köpte vattenmelon!!

Resten av kvällen kommer bestå av tv tittande och muffa vattenmelon.

Tog bild på lite blommor förut idag


Måste försöka lära mig o ta "bra" bilder. Så ja ska börja ta på allt fint ja ser, så ja får lite erfarenhet på det.

Ha en bra kväll kära läsare!










Kommentarer:
#1: Emelie

Haha, att läsa din blogg leder till ett gott skratt varje dag, mycket underhållande och bra läsning dante :) "ta kort på allt fint jag ser", du är att du :)

2010-07-18 @ 22:30:56
#2: Daniel

Emelie: Haha ja visst är ja :D kul att du läser iaf!

Bara det gör mig glad :)



2010-07-18 @ 22:51:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: