danielsquotidiano

2010-07-15
06:11:42

15 juli
Guten Morgen, meine Freunde!

Vaknade halv 5 av att en katt var på mys humör och tyckte inte alls att ja skulle sova mera, det var bara att kliva upp och sätta på sig kläder och dricke den sedvanliga drinken EAA och börja traska lite.

Kommer bli undebart väder idag igen! Att det inte kan vara så här året runt, då skulle inte vi svenskar vara så sura o grininga som vi är 8 månader av året.

Vad allt känns bra i livet nu!!

jag mår bra, bra mellan mig och linnea, vi hittar på sakero göra tex åker till skara, liseberg etc sen hittar vi på saker med hennes föräldrar det är väldigt uppskattat i från min sida, har tyvärr inte gjort det med mina föräldrar spec inte med den enda som lever av dom.

Bästa av allt är att hon har fått upp ögonenen för träningen så hon förstår vilken energi ja lägger på den princip varje dag.

På schemat idag.


*Träna Bröst/Triceps
*Hämta ut en kamera med vidvinkel objektiv på (så man kan ta kort på flera personer i bredd)
*Köra intervall på galaxen
*Självklart lägga mig o sola
*Läsa klart boken/låna en ny om ja hinner

Ha en bra dag i solen mina vänner



Kommentarer:
#1: Linus K

Riktigt kul att höra att det går bra för dej! =)

2010-07-15 @ 07:20:54
#2: Daniel

Tackar!!

Mvh

2010-07-15 @ 08:11:58
#3: Julia

Gilla!

2010-07-15 @ 12:00:48
#4: Daniel

Julia: Va bra :D

2010-07-15 @ 12:04:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: