danielsquotidiano

2010-07-15
19:48:05

15 juli (Kvälls inlägg)
Jag har fått mina glasögon, faan va gött o se igen!!!

Drog vid lunch o solade och läste klart hela boken, precis när ja var klar så började det "fina" vädret.
Så det var bara och dra in igen.

Så ja gick till bibloteket och lämnade tillbaka boken samt lånade boken *Hanteraren istället.
Den verka bra det lilla jag hunnit läst iden!

Så vart klockan 4 och dax dra ner till galaxen för 5km intervall, linnea tränade styrketräning hon.
Börjar få kondisen tillbaka på allvar nu, så det är kommer bli bra när ja ska spela korp innebandy i höst/vinter

Resten av kvällen kommer bestå av en promenad och mys med älsklingen!

*
Länk till boken http://www.bokia.se/bok/9789100119058/hanteraren-dick-sundevall/

Lite bilder ifån dagen

Alex Biceps


Jag & Thim på löparbanden


Roffe, Jag, Alex



"Muhammed - det är ett av de vanligaste kristna namnen i världen."


Ha bra kväll/natt kära läsare







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: