danielsquotidiano

2010-07-14
06:49:52

14 Juli
God Morgon!

Steg upp innan tuppen idag igen, börjar bli rutin och gå upp mellan 5-6 på morgonen.
Vaknar oftast själv innan mobilen ringer (oftast)

Klappade bamse en stund för han är alltid lika mysig o kurrar så gött på morgonkvisten, sen vart den klassiska EAA drinken innan ja drog ut och power walk i 35 minuter.

Har hittat en sträcka som tar mellan 32-36 minuter varje gång beronde vilke tempo ja ligger på.
Ska jou ligga på 30-35 min varje powerwalk
Varför ändra rutt när det funkar!

Sov som ett barn inatt, så mitt sömnproblem var nog bara engångsföretelese.

Har vila ifrån både gym och intervall idag, skönt och ha dom där 2 dagarna helt vila i veckan


På schemat idag.


*Åka med linnea till KD vid 08:00, hon ska till tandläkaren.

*Hoppas på lite soltid idag, har 18o sidor kvar i boken och läsa. Den är 420 sidor lång boken
*Måste kolla igenom båda twilight filmerna, vi ska på bio nästa vecka på den 3 av filmerna och         jag   har inte sett dom 2 första än. Kan vara bra o veta vad som har hänt innan i filmerna hehe
*Ska testa ett recept på fullkorns våfflor ja har kommit på själv, tagit lite olika ingredienser på      våfflor från olika recept och gjort  eget lite nyttigare våffel smet. Skriver ut det på bloggen om det  vart gott.
*Skriva ett brev till csn varför ja inte gått klart skolan ja gick på för flera år sedan, borde räcka      och skriva att jag var SKOLTRÖTT på den tiden till dom


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: