danielsquotidiano

2010-08-02
06:42:05

2 Augusti
Morgon!!

Hade inte tid o update bloggen igår, körde iaf biceps/mage samt en 25 minuters promenad efter gym. Sen åkte jag till karlskoga och var hos stefan, det var trevligt som f*n.

Idag
Gick upp 04:45 och drack en EAA samt tog mina lurviga och drog ut på en 35 min promenad. Skönt och få rensa tankarna lite, känner att ja har många för stunden i skallen både positiva och neegativa tyvärr. Dock inge som kommer gå ut över träningen/intervallen. Är jou dom sakerna som håller mig städad och att ja blir lugn i hela kroppen efter ett hårt pass träning.

Hade haft i tankarna och startat en LCHF diet idag, men är för mycke planering av mat osv för ja ska kunna köra en sådan diet för stunden. Känns som den skulle bara bli halvdan och sånt VÄGRAR jag och göra.

Så ja kör en en vanlig diet med och dra ner på kcal per dag ist, ska lägga mig på 2000kcal efter träning samt motion är medräknat, jag räknar ALLTID kcal för motion/träning väldigt lågt pga av det ska bli rätt åt rätt håll för mig. Då menar ja tappa vikt.

Sen om ja tappar mer än 0,5-07kg i veckan så höjjer ja bara matintaget! Denna kommer bli ca 4-6 veckor lång o bestå av VANLIG mat tex kött/pasta/potatis alltså helt vanlig mat. Inge krångel med att räkna kollisar,prot,fett bara slutsumman av kosten. Dock kommer ja inte överdriva med kollisar för och slippa lite vatten.


Slutfattning av Diet Aug 2010

*Ca 2000kcal om dagen, efter motion/träning är medräknat. (Runt 2200-2300kcal innan ja räknar med
motionen/träningen)

*Intervall 4-5 dagar i veckan 5km varje pass (4-5gånger är beroende hur kroppen mår på söndagar, kan vara helt slut och behöver en dag extra vila)
*Styrketräning 5dagar i veckan
*Morgon promenader (30-35min)
*Äta ungefär varje 3-4 timme
*Köra 7reps-4set per muskel (Kort vila mellan seten ca 30sek)
*Väga mig 1-2gånger i veckan och ALLTID på morgonen
*Tappa 2-4kg beroende på längd på diet osv

SKA  BLI INTRESSANT NÄR JA LÄGGER MIG PÅ EN GANSKA LÅG SIFFRA PÅ KCAL, OM JA TAPPAR MYCKE PÅ GYMMET OSV. FÖR JAG HÖJJER BARA OM JA GÅR NER FÖR MYCKE PER VECKA






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: