danielsquotidiano

2012-03-08
15:39:20

8 Mars
Igår: så lärde jag mig lite nya magövningar samt så körde ja nya benövningar tex en kettlebell hängade bakom nacken och gjordre höga hopp, var gött jobbigt :)

Idag: Så var min morgon PW lite speciell pga att det helt plötsligt fick för sig o snöa, så när ja var ute imorse så var det inte plogat.. Men ser allt possivt nuförtiden, så det ger bara bättre flås på turen men snö ute :)

Har även haft jämställhets dag på skolan idag pga att det är kvinnodagen, var lite teater typ av föredrag osv.
Tycker det är sjukt att kvinnor ska tjäna mindre pengar  på exakt samma jobb, vart är det logiska i det!?

Gå ner te galaxen för Rygg/Triceps senare idag, är sista styrkepasset för veckan.. Sen har ja 6st övningar bål/mage träning på lördag.

Har fått lite förfrågnignar ang om ja kan hjälpa te med lite scheman te folk, ska göra lite scheman i helgen. Så ja skriver ber lite olika och hur ja tänker någon dag under helgen..

Men skriver ner ett idag som ja lovade igår.

Utgår att man tränar 5dagar i veckan 3st styrkepass + 2st vanliga pass tex spinning,zumba osv

Gör jag ett exempel på att zumba är tisdag o Fredag

Mån:Rygg/Fram/baksida axlar

Tis: Zumba

Ons: Vila

Tors:
Bröst/triceps/biceps/Mage

Fre:
Zumba

Lör:
Ben/Vader/Mage

3 X 10 reps per övning och 3st övningar per muskelgrupp Så skulle köra på med detta schema.

Detta är bara ett exempel på en vecka, sen kan man ändra om dagar eller ändra om var vilan ska vara eller ändra reps/set osv


Jag som liten :D

Ifrån PW imorse












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: