danielsquotidiano

2013-01-10
21:02:38

10 Jan
Hej!
 
Vaknade typ vid 10 imorse och ville verkligen inte gå ur sängen men tillslut så sparka jag mig ur den och gick ut på en 4km PW.
 
Hunnit med o lämna in papper på AF samt ringt ang mitt körkort och tagit blodprov på mina levervärden som jag gör typ 1 gång i månaden och tagit en tur till kga och köpt ny tvål samt duschtvål, för sjuksköterkan trodde mina eksem på händerna berode på att ja hade bytt tvål. Får hoppas att hon har rätt så jag blir av med det!!
 
Varit och kört ben samt mage med danne på galaxen, han är en bra träningspartner och så kämpar han på bra i gymmet och då taggar han mig och göra likadant :)
 
Resten av kvällen blir bara lugnt, ska upp tidigt imorgon och jobba lite!!
 
Grymt imponerad av denna tjej!!
 
Jobbiga transport styrelsen ang mitt körkort
Skönaste sovställningen iaf :)
 
Daniel
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: