danielsquotidiano

2013-01-13
14:04:53

13 Jan
Tja!
 
En FILM ni måste gå och kolla på är Gangster Squad Är bland det bästa jag sett på länge faktiskt!! Bra handling och bra skådespelare :)
 
Hängt med danne och stöllbengt på kvällarna hela helgen, är lugnt när jag är med dom, varvar ner och bara slappnar av, ananrs hade jag aldrig kunnat kollat på 2 bio filmer i helgen, inte en  droppe alkohol i helgen och så somna jag hyffsat tidigt.  Så denna söndag känns riktigt bra och så kommer det bli ett rikigt bra ryggpass runt klockan 6 idag!!
 
Var slapp te lunch idag så  jag tog min en tur te coop och köpte deras sallad+kyckling ifrån sallads baren, smidigt och gött. Kostar 99kr/Kg, för dom som undrar.
 
Måste ringa sjukhuset imorgon ang mina eksem på händerna som bara helt plötsligt blev värre idag, kliar och är fula torra röda märken mellan fingarna och under händerna. Gör även ont när jag tränar, men ska vara mycke till om jag ska skita i träningen pga av ont.
 
Ska även tatto mig imorgon kväll, för denna gång känns det som det kommer bli av, för nu är jaf bokad i kalendern av Mr som ska gadda mig. Är höger armen där jag har blommor samt drakfisk på insidan av armen som ska fortsättas på., Sen hoppas jag att vi kan skugga bort så mycke som möjligt av min fula vidriga tribal ja har där!!
 
Några www adresser te sidor som är bra och läsa på.
http://www.styrketraning.org/
http://traningslara.se/
 
Sida med massa träningsbloggar på
http://fitnessguru.se/bloggar
 
 
Daniel

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: