danielsquotidiano

2012-03-04
20:41:20

4 Mars
Godkväll!!

Åkte på lillasyster i karlskoga igår, men fick för mig att ja ville te bells ist, så där hamnade jag ist.. Ångrar mig som fan pga att ja hade velat sett lillasyster!!!

Så dagen idag har mest varit lugn, tog iaf promenad i morse, sen tog jag en kvälls PW.. Så resten av kvällen kommer bli soffhäng och kolla på wallander ikväll :)

Har käkat kass jävla mat idag, så ja måste ge mig själv en klapp på axeln att ja startar denna diet med att supa.. Men men nya tag te veckan för att om några månader ska ja vara under 11% kroppsfet som ja hade förra året, och då går det INTE hålla på som ja gör nu med kass sömn,käk osv

Käkade även årets första glass i skärgården idag :)

Minnen ifrån förra sommaren :)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: