danielsquotidiano

2012-03-02
09:27:07

2 Mars
Godmorgon!!

Igår: Hämtade mitt nya protein pulver ja ska ha till ett mellanmål samt en kvälls drink.. Blir 86g extra per dag.
Gympasset igår gick väldigt bra, körde tyngre än ja brukar samt så gick jag ner på 5reps

Annars igår på dagen gjorde ja inte mycke, tog lite promenad på stan, sen hjälpte en med lite övningr på gymmet :)
Så nu får mitt lov vara över snart, får panik av o inte ha något o göra på dagarna!!!

Idag har ja ingen träning, så ja kommer garanterat klättra på väggarna idag hehe
Men blir väll dra på sig solbrillorna på med musik i örorna och ta sig ett varv runt o kolla va dagen erbjuder :)


Den här låten kom på när ja tränade igår, kom upp massa tankar i skallen då.. Önskar att man kunde rätta till allt fel JAG har gjort under vissa perioder i livet.


Vågen börjar se lite okejj ut på morgonvikt (Älskar vattenvikt man tappar i början)



Kommentar:
#1: mia

finaste låten......

2012-03-02 @ 18:38:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: