danielsquotidiano

2012-03-11
11:41:04

11 Mars
Hej!!

Igår: så vart det en morgon PW med maria som vart längre än normalt, o det var trevligt o ha något o tjata lite med :)

Sen solade jag också, men ska nog ta lugnt med det under min medicinering för ja vart extremt torr samt röd på kroppen, ja brukar aldrig bli det!! Så min sommar kommer inte bli roligt om det blir så här i bara solarium men kör stenhårt på lotion och tass salva!

Körde även nya övningar på gymmet som ja fick tips av 2st PT som ja känner och är väldigt duktiga på att lära ut samt träna, så vilken skillnad när man kör med en som pushar på en under övningarna samt en sån liten sak som en klapp på axlen efter ett set gör att man vill köra hårdare i nästa:)

Så vart det även paintboll i karlstad, fy fan va roligt det var, det ska ja göra flera gånger och TACK att ja fick följa med och gör ni flera roliga  saker så hänger ja gärna med :D

Idag: Blir det bara lugnt, tänkte ta mig en promenad i skärgården under dagen, vill någon med så hör av er:)

Att hoppa fallskärm: det är en dröm ja haft länge o hoppas ja får testa det någon gång under livet :) Ett tandemhopp kostar 2400:- i örebro här är en länk till sidan http://www.örebrofallskärmsklubb.se/HoppaTandem.aspx

Lite mått:
Morgonvikt 96,3kg 100cm på tjockaste stället. börjar få fram lite konturer MEN är långt kvar. Dock tappar ja dåligt på magen iår, så vi får se hur detta slutar hehe

Lite bilder:

Paintball

Morgonnvikt

Så fin bild :)










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: