danielsquotidiano

2012-02-27
12:30:42

27 Februari
Hej!!

Imorse gick ja årets första PW innan frukosten, tog mig en EAA innan ja PW mina 3,1km.  Kan säga att min kondis är helt skrot, men den kommer väll komma igång snart får vi hoppas :) Kommer öka längden längre framn eller så tar ja 2st per dag, har inte bestämmt mig än!

Så har ja även städat o hunnit klippt mig också :)

Ikväll är det Rygg/Biceps/Mage på schemat, ska bli gött o komma igång efter helgen igen!!!

Har börjat lite smått o räkna maten, MEN ska inte rätta mig efter hur ja äter, bara vill ha koll på ungefär vart ja ligger o utifrån där kolla vilket kcal ja ska ungefär ligga på under dieten. (går ner sakta i vikt nu, så ja ligger nog inte på extrem högt intag)

Programet ja använder på mobilen är FatSecret till android, finns säkert te iphone också. Klockren app som är på svenska samt anv livsmedeverket biblotek av kost samt så kan du lägga in egna av streck kodsläsare eller knappa in värden :)

Lite mått:

Största stället på magen under naveln/höften: 104cm

Minsta stället på magen, en bit över naveln: 93cm

Vikt morgon ca 99kg

Armar: 40cm

Har inte mätt mera..

Som ni ser så är det iaf 8-10Cm som ska bort rund magen ska bort samt så MINST 9kg av vikten

Till alla som tränar, glöm inte o ta med en MP3 med massa musik som ni gillar, det taggar en ännu mera att träna hårdare..

En bild till ALLA disco/hockey ben böjjare där ute :)











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: