danielsquotidiano

2012-02-26
19:05:05

26 Februari
Godkväll!!

Börjar med att säga vilket underbart humör man blir på så fort solen samt lite värme börjar komma :D

Vart en riktigt bra helg, sen gör inte saker sämre att ja är ledig te veckan :D Så imorgon börjar ja med PW innan frukosten, för snart är dax o dra igången med dieten, så man slipper valspäcket som ja lyckas dragit på mig efter en urballad bulk :/

Sen måste jag  lösa en tränings kompis som är med o kör på typ varje pass, för ja känner att ja inte kör fullt på passen nu när ingen pushar mig att mosa vikter.. Blir aldrig samma o köra själv tyvärr... Men ska piska mig själv lite hårdare under passen tills en vänlig själ vill köra ihop!!

Tex när ja körde med maria så vart passen mycke hårdare samt så hade ja en passare hela tiden, påtal om maria så fick ja ett sms i helgen att hon har klarat 50kg i bänkpress, Är riktigt starkt gjort av dig maria!!! (Om du läser detta så är jag stolt över din insats o kämpa på med gymmet!!)

Lägger även upp mitt tränings schema jag kör nu, samt lite förklaring te varför ja kör mage ofta :)

Mån: Rygg/Biceps/Mage (Bredden på ryggen tex chins)

Tis: Bröst/Axlar (Fram/baksida axlar)

Ons:Ben/Vader/Mage

Tors:Rygg/Triceps (Djupet på ryggen tex rodd)

Lör: Mage/Bålträning

3st Övningar per muskel grupp och 7 Reps och 3 Set

Varför ja kör mage så ofta är att det är muskelfiber 2 (långsamma muskelfiber)  går o köra oftare samt SKA man köra med högre reps ca (10-15st KÖR JAG) med vikt, sen kör ja några övningar bålträningar i veckan :)

Länk te bålträning eller core om ni vill säga det:http://traningslara.se/core-del-i-vad-ar-det-och-vilka-muskler-menar-man/




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: