danielsquotidiano

2012-02-23
22:35:42

23 Februari
Godkväll!!

Imorse var det en intressant resa te skolan, var skridskobana typ ifrån väse te molkom.. Så farten var ungefär 40km/h, men resten av dagen var riktigt fin o kan det vara vår på G!?

Fick mig även massage av en klasskamrat senare på på dagen idag, så ja ska inte gnälla på denna dag :P

Även träningen gick bra idag, var Rygg & Triceps, körde även en ny dragövning till triceps som ja gillade så jag ska fortsätta köra den övningen på dom passen.

Trivs som f*n att träna på galaxen, massa trevligt folk som tränar där samt så är sköj ja kan bolla lite ideér ang olika öningar osv.. Även roligt att jag får visa övningar för folk ibland, sånt är bara roligt :D

Nu på kvällen har ja kollat på XL galan samt så har ja gått min PW runda som ja ska köra sen.. Den blir 3,14km lång så kör ja den 7 dagar i veckan, innan frukosten/skolan.

Sen blir det även o göra om lite i reps och kanske göra om tränings schemat.. Ska sätta mig någon kväll o snickra ihop lite olika scheman och se om ja fastnar för något...

Ska ge er ett riktigt bra boktips också



Gör som karl-Alfred, skaffa stora underarmar :D









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: