danielsquotidiano

2012-12-31
16:44:04

Nyår!!
Idag är det sista dagen på 2012!!
 
Varit på gymmet och kört rygg/baksida axlar idag, annars har de varit lugnt i regnet och 6+ som är ute :)
 
Tänkte skriva ner lite vad som har hänt under året som har gått och lite PB:)
 
* Gick ur friskvårdslinjen och utbilade mig till massör i klassiskt svensk massage, träffade massa underbara människor på den linjen, som tyvärr inte bor i min stad.
 
* Vart ihop med underbar tjej som hette sophia, gick tyvärr isär med henne samma år (Längesen ja var så knäckt efter en tjej när vi  hade gått isär)
 
* Börjat på en svets-utbildning i karlskoga, som jag trivs på
 
* Börjat umgås med grymt bra kill kompis och en som förstår mig. Tack Danne att du finns!!
 
* Varit med i en KM styrkelyft tävling, och vart 4:a i som ja är nöjd med.
 
* Testat o dykit med tuber
 
* Haft en nykter och väldigt BRA jul, men trevligt folk (Tack att jag fick fira jul med er, sådant glömmer jag aldrig)
 
* Klarade 6km jogg utomhus utan avbrott
 
* 6 st reps på 54kg hantlarna i hantelpress.
 
* Fått stryk av en 6åring i bowling med 18 poäng
 
Kommer ej på något mera, förlåt om jag har glömt något/några!!
 
Mått kasst och festat för hårt vissa perioder i 2012, men nu är det slut med det o bara träna samt ta dagen som den kommer och hoppas det blir ett bättre år :)
 
TACK ALLA SOM FUNNITS UNDER 2012!!
 
Sista daxform bilden 2012, Kan bara bli bättre 2013 :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ta han om era nära o kära 2013!!
 
Daniel
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: