danielsquotidiano

2012-12-27
10:34:04

27 December
Heej!!
 
Juldagens kvällen spenderade jag med att köra lite folk och så hälsade jag på bolle o tjatade lite sen vidare till bells för att se Dani M riktigt bra live faktiskt!!
Kändes helt okejj att gå ut helt nykter och träffa folk och tjata med dom.. Förutom att  personer man träffar när de är fulla så är dom som en bandspelare som hakat upp sig, man säger samma sak 3 gånger om MINST, men jag är likadan när ja dricker haha
 
Var även några framme o tjatade gym träning med mig, ja tycker sådant är skitsköj o prata om, MEN kommer ni fram i fyllan så kan ni väll också fråga när ni är nyktra, iaf hälsa på gymmet/stan :) (Är ingen tränings expert för 5öre, men är en glad amatör i träningen)
 
När jag ändå var ute "krogvimlet" så tog ja även en tur till mastis en sväng också!!
 
Igår: Vart det en tur till KD o kolla lite med bröderna boholm o hans kompis, var gött med folk haha..
Sen vart det halvkropps pass på galaxen med linda, var riktigt bra pass!! Blandade chins och omvända chins (Vanliga tar ryggen mera, och omvända chins kopplar du in biceps mera, snabbt förklarat) Så jag har faktiskt träningsvärk idag, sen avslutade ja kvällen med film och 5km PW i halkan!!
 
Idag: Blir det stora tvätt och städ dagen, ska även klippa mig och såklart ta mig en tur till gymmet för ben/mage/kort intervall
 
Morgon vikt ca 91kg, börjar krypa fram lite vener igen, spec i höfter osv
 
Lite bilder:
 
Upp o vänd bild på grannens INTE så unga katt baltarzaar :D
Bra bok denna

 
 
 
 
Daniel
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: