danielsquotidiano

2012-12-25
14:25:50

25 December
Hej!!
 
Idag är sjukt uppe i varv, vet inte varför men det är väll abstinens över att ja ska vara nykter över julen.. Tror inte det har hänt sen jag var 18år och jag är 32år nu att jag tex varit nykter på juldagen..Men ska köpa mig chips och mjölk, sen har ja laddat ner filmen KLITSCHKO om jag tänkte kolla på ikväll :)
 
Ska lägga fokus på det ja egentligen gillar att göra i livet, träna samt träffa trevligt folk!!
 
Har iaf spelat  innebandy idag med trevligt o gött gäng,  sen ska jag ner till brogårds gymmet o träna lite gym om en stund:)
 
Vill att ni ska vara rädda om er ikväll, och ska inte låta som en moraltant.. MEN ta det lugnt med spriten, vill inte läsa i tidnignen att de har hänt något mer er!!
 
TACK för alla snälla sms o PM på facebook igår, man märker vilka som bryr sig, sådant uppskattas och kommer tillbaka!!!
 
Lite bilder:
 
Innebandyn idag, var gött med folk med.. Dock syns det inte på bilden hehe
Proffs Tord haha
Någon som känner igen sig :)
 
Daniel
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: