danielsquotidiano

2012-12-21
14:42:54

21 December
Tja alla!!
 
Tydligen så överlevde vi även denna gång jorden skulle gå under :P
 
Idag har jag masserat marcus och så blev det en tur till karlskoga, skjutsade och samtidgt köpte jag kryddor samt gravljus till thomas som skulle ha fyllt år den 23Dec, men ist för att äta tårta med han så får ja gå till hans grav o tända ett ljus den dagen .. Saknar honom sjukt mycket!!
 
Ska spela badminton med ali idag samt träna gym efter det.. Sen funderar jag vad man ska göra ikväll. Vill egentligen vara nykter under hela julen, har aldrig hänt förut under mitt vuxna liv, så det kanske är dax nu!! Men vi får se..
 
Fick ett julkort idag, kan säga att jag blev väldig glad o tacksam för det kortet ska du veta, Var ett fint kort också :)
 
Har jullov ifrån skolan och allt nu,  och jag trivs inte alls med att inte ha något att göra under dagarna så.. Men får försöka träna mera ist!!
 
Annars så börjar jag trivas mer o mer med mig själv, är inte lika uppe i varv och stressar inte längre.. Så det är skönt!!
 
Lite bilder
 
Gravljuset jag köpte te thomas
Fina julkortet, så jävla snygg skelögd tomte (Du vet iaf vad jag har för humor haha)
Massagen förut, perfekt o smidig bänk!!
Daniel
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: