danielsquotidiano

2012-04-18
10:39:56

18 April
Hej alla!!

Igår: Gymmet gick sådär, börjar kännas som sirap i kroppen på passen, så ja ska lägga om kosten igen o lägga in mera kolhydrater innan passet samt mellan gymmet och joggningen. För nu dricker ja bara en Eaa innan ja ska ut o jogga, så ja tömmer glykogen föråden direkt när ja joggar samt har gymmat innan.

Sprang med mattias igår, var fint jobbigare när man pratade och så kändes det segare när ja inte hade musik i öronen.. Du var riktigt duktig mattias, det var hans första 3km iår utomhus :)

Idag: Tog en lite långsamare PW idag men gick 5km, de var skönt o bara lyssna på musik o gå runt lite. Och så tvättar ja o ska städa lägenheten samt så ska ja ner o köra mitt halvkropp pass idag med höga reps, gillade det passet :D

Sen livet som student börjar bli rejält träligt, haft ca 2200kr i månaden o leva på sista månadarna.. Men har lärt mig o leva snålt, men idag kände ja mig lite nere  när vaknade o upptäckte att ja har ca 100kr kvar o leva för denna månad.. Men vart på bättre humör när ja tänkte  att jag iaf har tak över huvudet samt vänner o ett bra liv nu, även om ja är fattig :)

Enda ja vill är o få ett jobb så ja kan börja betala av mina skulder ja har till kronofogden, så det iaf minskar med skulderna dit..

Så ja hoppas att någon arbetsgivare ger mig en chans o visa framfötterna, har sökt jobb o så :)

Sen ska ja köpa mig ett par nya promenadskor när ja får pengar i framtiden, dessa var många månaders sen dom skulle ha kastat. Men har inte råd med ett par nya så dom får funka ett tag te :)


VILL HA SOMMAR NU!!!
















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: