danielsquotidiano

2012-04-25
15:05:27

25 April
Hej!

Drömde att ja slogs med någon inatt, så när ja vaknar så har ja världens bula på smalbenet så troligtvis har ja rest mig upp o sparkat i soffan eller sängen hehe.. Konstigt det kan bli ibland :P

Imorse så hjälpte jag min gamle far o byta te sommar däck samt körde han till kyrkogården så han fick plantera blommor var även med o handlade med han, saker han ändå glömde i min bil hehe, Mien nu har han matvarorna iaf!

Sen åkte ja själv te intersport o hämtade ut mina nya nike lunarglide skor som dom var jävligt snälla o ordna åt mig te grymt pris... Så nu slipper ja mina trasiga skor ja anv o PW i... Tack personalen på intersport!!!

Ska även klippa mig idag börjar bli långhårig, samt så blir det gymmet!

Mår underbart bra för tillfället hoppas det håller sig, pirr i magen o såna känslor som man ska ha när våren kommer :D

Samt går det sjukt bra på gymmet, längesen ja hade sådant tränings sug!

Dieten går framåt, kommer köra 6st pass gym med 4st pass jogg i veckan  samt 7-10Km PW varje dag under Maj månad.


Börjar släppa fet på bröstet iaf


Mina nya skor, är så tacksam!!


Även hyndan fick sig lite present idag!













Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: