danielsquotidiano

2012-04-21
11:37:51

21 April
Hej!

Vi har diskuterat på gymmet hur lång ringleden är, så imorse tog ja den som morgon PW enligt min gps på mobilen är den 5,33km :)

Får ingeting gjort idag utan min concerta, en sådan lätt sak som att diska tex är världens projekt.. Och ja känne mig gött jävla rastlös nu samt så vet ja inte va ja ska göra ikväll..

Värsta fall får det bli en film o soffhäng men är jou inte det roligaste tyvärr..

Ingen träning idag, sparar mig tills imorgon!

Så HOPPAS ja att det ska bli solbrillor o linne väder snart :D

Hopps alla får en trevlig o bra lördag, samt ta lugnt med alkoholen!

Längre inlägg imorgon

Är väll såhär vi killar ser oss själva i spegeln :D


Grabbar som har gjort allt, men egentligen bara sitter framför datorn har ja stött på för många av!


Var i ganska okejj form förra året, ärligt så tror ja faktiskt inte ja klarar det iår...







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: